יום שבת, 24 באוקטובר 2009

טעימה אחרונה

נחל יהודייה ,מי היה מאמין שקיים מסלול כזה מדהים מתחת לאף שלנו ... איך עד עכשיו לא יצא לי להיות בו ?!
שאלה קשה ..

אני ,אפרת ,טל ומיכל יצאנו לטיול שבת מדהים בנחל יהודייה ,נקבע מהיום למחר (יחי הספונטניות) קמים ב 6 בבוקר .. מארגנים זריז תיק ומתחילים ,הגענו לשמורה בסביבות שמונה וחצי בבוקר ואת תחילת המסלול בשעה 9 בבוקר ,לכל אורך המסלול ישנם בריכות מדהימות עם מים קפואים שלא משאירים מקום לספק ,הכניסה אליהם בגדר חובה .. ויהי מה.

המסלול לא קל ,לכל אורך המסלול ישנם אבנים וקטעים שחייבים לעבור בשחיה או בירידות תלולות.

כאשר הגענו לשלב הבעייתי בו היה צריך לרדת בסולם שבגובה 7 מטר עד למים בעומק של 5 מטר ,הגענו למצב שבו אנחנו חייבים להעביר את הציוד בלי יותר מידי שטויות ,הלכנו על הדרך הכי חווייתית אך דורשת השקעה.
פשוט בנינו אומגה ... לקחנו חוט בלאי (החוט הלבן הצבאי שיכול להחזיק כמעט הכל) ,תכנון פשוט ויצאנו לדרך ...
החוט נמתח עד לאורך של כמעט 20 מטר להערכתי ונקשר בצורה חזקה עד כמה שאפשר ,שאקלים (תוכים) שהבאנו איתנו מראש שימשו לקישור בין התיקים לחוט שמתחנו ,לשאקל קשרנו גם כן חוט בלאי על מנת שנוכל למשוך אותו בחזרה אלינו למעלה בשביל לעשות עוד "נגלות" ..

האומגה עשתה את שלה והעבירה לנו את כל הציוד תוך כמה דקות ,אנשים ראו .. התלהבו !
עוד חוויה מדהימה עם חבר'ה לא פחות ... !

בהמשך הגענו לבריכה בשם "גן עדן" .. השם אומר הכל ... באמת גן עדן ,עצרנו שם לפחות לשעה שלמה של שחיה ,תמונות ורביצה חופשית על הסלעים .. פשוט תענוג !

לסיכום ... הטיול הזה גרם לי להתאהב מחדש בארץ ! ... הטיסה לדרום אמריקה קרובה מתמיד.