יום שבת, 14 בנובמבר 2009

באנוס איירס - סיבוב ראשון - חלק א'

לאחר פוסט מהיר לגבי השקיעה מהטיסה הגיע הזמן לפוסט מסודר ... עכשיו השעה 02:27 בלילה .. מצאתי לעצמי קצת זמן לשבת ולכתוב (לנסות לכתוב) על מה שעבר עלי במספר ימים האחרונים ... כמויות של אדרנלין שלא ניתן לתאר.
ההגעה לשדה התעופה ,הפרידה מההורים ... ,ההתרגשות הלא מובנת וחוסר הוודאות לגבי ההמשך ...
יציאה לטיול כל כך ארוך שפשוט לא נקלט .. גם עכשיו לאחר מספר ימים בבאנוס איירס ,אני עדיין לא קולט את זה !
מנסים להספיק כמה שיותר בלי לשם לב שאנחנו בעצם בחופש .. יש לנו את כל הזמן שבעולם !
אנחנו קובעים מתי כמה ואיך אנחנו נוסעים מכאן וממשיכים הלאה ,הצעירים של דרום אמריקה ...
שלב הבלבלות של התרמילאים המתחילים.

עוד תמונה מדהימה של השקיעה ... סט תמונות ששוקל 800 מגה .. רק משלבי השקיעה.

צפיה במסך האישי בטיסה .. הינה באנוס !! .. לא נקלט שאנחנו בצד השני של העולם.

והינה הצצה מהירה מהחלון ,זה פשוט עצום !

נחתנו בלי שוק ... בלי כאפה מצלצלת של להיות במדינה זרה ..
בידוק מהיר של דרכונים לקיחת תיקים והופ אנחנו בחוץ .. מחכים לטל שינחת מהטיסה שלו ומסתבר שהתרמיל שלו ... לא הגיע !

יאלה באלגן .. אחרי בירורים הבנו שהתרמיל במדריד ובסופו של דבר התרמיל הגיע להוסטל לאחר 3 ימים אבל זה מאחורינו ,מסקנה: אל תטוסו עם איבריה .. סיכוי של אחד לשמונה שהתרמיל שלכם יהיה אבוד.
מצאנו יהודי שבמקרה גם נהג מונית .. סדר לנו אחלה מחיר וכולנו כבר בדרך להוסטל.

מקום גדול ונחמד ... בהתחלה לא התלהבנו אבל לבנתיים זה אחלה של מקום ..
התארגנות מהירה ויאלה יוצאים החוצה לבחון את הספרדית קצת !
לאחר הליכה קצרה מצאנו אינטרנט קפה ,מחשבים על הפנים אבל עם הזמן מצאנו אחלה מקומות ... בעקרון יש מחשבים בהוסטל אבל ללא אינטרנט ,לפעמים יש לפעמים אין .. ככה זה ..

מתחילים לעבור על השיחון .. בהחלט חובה להחזיק אחד כזה בכיס.

הסטקים .. כמו שאומרים בדיוק .. מדהים !

תחשבו על מסעדה ענקית ב 30 שקל אתם מלכים ! פשוט ככה !
אכול כפי יכולתך ! ושם פשוט יש הכל מהכל ,מה שתרצו !
ביום השני החלטנו פשוט לצאת החוצה ולטייל מהבוקר עד הערב ! בדקנו במפה איזה מסלול הכי כדאי מבחינת מקומות ששווים בילוי ויצאנו ...

לאחר 10 ק¨מ של הליכה הגענו למסעדת אכול כפי יכולתך כמובן ב 30 פסו ושוב.. כמו מלכים !
עוד הליכה של ק¨מ ואנחנו בגן מדהים ששם הכרנו 2 בחורות מדהימות לא פחות.

אני וטל על רקע אחת מהמזרקות שמפוזרות בגן (לא כמו אצלנו שהיא פועלת שבוע ולאחר מכן מיבשים אותה).

היופי הבלתי יתואר של הגן המדהים הזה .. לא ניתן לתאר במילים.

אז ... בקשר לבנות ... הכרנו במקרה 2 בחורות ממש חמודות שלומדות אדריכלות ..
ישבו על הדשא וציורו להם סקיצות של החממה בגן ,אז הצטרפתי ל"חגיגה"

ישבנו איתן בערך כשעה והסברנו להן על ישראל ואיך זה לחיות שם והן הספרו לנו איך זה לחיות בבאנוס איירס ... החיים פה כל כך שונים ..

ביום השלישי שלנו כאן יצאנו לאזור אחר בעיר .. העיר הזאת כל כך גדולה וכל רחוב יותר יפה מהשני (אמא את חייבת להגיע לכאן ! ) ,פשוט לא יכולנו שלא להיכנס לכל רחוב קטן ולראות הכל !

האוניברסיטה שלהם למדעי הרוח ..

פסל ששוקל 18 טון ועשוי מפלדה ואלומיניום ... הדבר הזה נפתח ונסגר כמו פרח אמיתי ! ביום פתוח ובלילה סגור !

חיי הלילה ... לא הכי בטוח להסתובב שם .. גם המקומיים מפחדים .. אבל כמובן אי אפשר שלא לצאת ,כמובן עם מינימום ציוד עליך ובלי תיק ,היו לנו מקרים של התקלויות אבל בגלל שהיינו 3 גברים אז לא התעסקו יותר מידי ופשוט בכל מקום הזהירו אותנו מפני גנבים באזור המתוייר ביותר.

בשלב מסויים הכרנו משהיא שגרה בסביבה (זה כבר סיפור אחר) ,לאחר ביקור בבית המקומי שנראה באמת חבל על הזמן הלכנו לחברים שלה לארוחת לילה ביתית ,שם פגשנו 3 חבר'ה ספרדים מקומיים ממש אחלה ! (אמיר ,אחד מהם מנגן על גיטרת בס חבל על הזמן !!! ) וגם יפני נחמד מהוואי !

המפגש היה ממש ממש אדיר ! הכרנו אחד את השני כל אחד מהתרבות שלו ומהארץ שלו ! הבנו איך רואים את ישראל בעולם ואיך אנחנו נראים כלפי העולם.
חוויה שממש חיכיתי לחוות ולא ידעתי שזה יגיע כזה מהר !!!

אז זהו לבנתיים .. אני אשתדל לכתוב כל שבת בבלוג מה בדיוק עובר עלינו כאן ... כל כך הרבה דברים קורים .. אני כאן 3 ימים עם כמות חוויות עצומה וכמובן שהיו עוד הרבה שלא כתבתי ,זאת עבודה לא פשוטה שדורשת זמן שאין לי כרגע באמת ובגלל זה אני יושב באמצע הלילה לכתוב את מה שאני כותב כרגע.

אוהב את כולכם וכבר מתגעגע ! להתראות, מבאנוס איירס !