יום שבת, 23 בינואר 2010

מטליקה - אש והרבה

באנוס איירס ... בפעם השלישית והאחרונה בהחלט !
הסתבר לנו במנדוסה שגם נדב וסיוון קנו כרטיסים למטליקה אז ככה שכולנו יחד הולכים להופעה ,הם ברחבה מול הבמה ואני ואסף ובן הצרפתי שפגשנו בפעם הקודמת שהיינו בבאנוס איירס נמצאים למעלה ביציאים של האיצטדיון ,כשהגענו לאיצטדיון היו כל כך הרבה אנשים אבל כולם פשוט עמדו בצורה מסודרת ,תור ארוך ארוך ...
אפילו יש תור לאוטובוס בתחנה ציבורית ולא גוש של אנשים כמו בארץ.


ההופעה היתה פשוט חוויה מדהימה ,כמות מטורפת של אנשים ,הפקה מטורפת עם זיקוקים ואפקטים שונים ממש כמו שרואים הופעות מטורפות בטלוויזיה ,ללא ספק היה שווה לחזור לבאנוס רק בשביל זה !


בבאנוס נשארנו עוד מספר ימים בשביל לראות מה בדיוק קורה איתנו ,נדב וסיוון התכוונו להמשיך הלאה לכיוון אורוגווי לשבוע ומשם לברזיל ואני הייתי יותר בכיוון של שבוע באיגווסו ומשם לתוך ברזיל.

באותו שבוע היו עלי המון לחצים וניסיתי להבין מה אני רוצה מעצמי מה שלא הצלחתי להבין עוד במנדוזה ,לקחתי החלטה והבנתי שמה שאני רוצה זה פשוט להמשיך הלאה לאיגווסו ,לבסוף יצא שנדב התפצל מסיוון וטס לקיטו שבאקוודור לגלפגוס וויתר על הקרנבל ,אני סיכמתי עם סיוון שנטוס יחד מדרום ברזיל לצפון ברזיל לשהות בעיר נופש ברזילאית "נטאל" אצל חבר של המשפחה שלה ואצלו נעביר את הקרנבל ...
מהטיסה לצפון ברזיל אני ואסף נתפצל וככל הנראה נפגש לאחר מכן על מנת להמשיך ביחד לבוליביה.

אני ואסף נפרדנו מבאנוס איירס עם סטיק עסיסי כמו שצריך והלאה לאיגווסו ,גן עדן אמיתי !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה