יום שלישי, 2 בפברואר 2010

איגווסו - לגלות עולם חדש - חלק ב'

משולש שלושת הגבולות
באחד הימים אסף פגש את ליאור ,חבר שפגש באחד מן ההרצאות של "למטייל" בארץ ,עם ליאור יצאנו למשולש שלושת הגבולות בעיר ,תצפית יפה על מפגש הנהרות שמהווה גבול בין שלושת המדינות ,ארגנטינה ,ברזיל ופאראגוואי.


משם המשכנו לכיוון מסעדה שקרני המליצה לנו מאוד עם נגני גיטרה מאוד טובים .. ובהחלט היה מצויין !


מפלי האיגווסו - הצד הברזילאי
למחרת אני ואסף יצאנו לצד הברזילאי ,"יאלה מחר עוברים לברזיל .. טרוף !" ,עברנו את הגבול נרגשים וכבר רואים שינוי מלא בבניה ובאנשים ,פשוט עולם אחר ..  הכניסה לפארק היתה מפוארת ויפה ,הכל מודרני וחדש.


את הפארק מתחילים עם אוטובוס שלוקח אותנו עד לנקודת התצפית ,לפארק לא צריך להקדיש יותר משעתיים שלוש ,לא כמו הצד הארגנטינאי המלא במסלולי הליכה.

גם כאן צפינו במספר בעלי חיים שונים ,צפינו בלטאה תופסת באוויר פרפר גדול ואוכלת אותו ,פשוט מדהים.


לצפות מרחוק בכל המפלים היה מחזה מרהיב ביותר ,להסתכל ולקנא בכל כמויות המים שיש להם כאן בעוד אנחנו בארץ כבר מתחילים לסבול ממס בצורת כשהכנרת הולכת ונעלמת לנו.


מהפארק המשכנו הלאה לפארק קטן של ציפורים שחיים ביערות הגשם בברזיל ,שם צפינו במגוון גדול של ציפורים מדהימים שמעולם לא דמיינתי שקיימים דברים כאלו.


כחלק מהמסלול בפארק אנו נכנסים לתוך כלוב ענקי שבתוכו הציפורים חיים ,מקפצים על מעקות הבטיחות ונעמדים מטר ממך ללא חשש.


מסיימים את היום בהליכה לכיוון תחנת האוטובוס לא לפני שבדקתי כמה עולה טיסה במסוק מעל המפלים , 380 שקל ל 10 דקות ..  וזה במבצע ,מחיר רגיל ל 40 דקות 5000 שקל.
והמסוק לא מפסיק לעלות לאוויר.


נשארנו באיגווסו כשבוע שלם ,נהננו מההוסטל המעולה ומהסביבה המדהימה .. לאחר מכן נפרדנו יפה לשלום מארגנטינה והתחלנו פרק חדש בטיול ,ברזיל !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה