יום רביעי, 5 במאי 2010

לימה - טועמים ארה"ב

לצערי הרב לאחר כמעט חודש נאלצתי לעזוב את קוסקו, מצפה לי נסיעה ארוכה של 22 שעות עד לבירת פרו "לימה", השארתי לעצמי 4 ימים בלימה כי שמעתי שבהחלט נחמד שם ואפשר להעביר מספר ימים בכיף.


זו ככל הנראה נסיעת האוטובוס האחרונה שלי בדרום אמריקה, עולה לאוטובוס ומתחילים בנסיעה שבסופה הבנתי איזה סיוט זה היה ... ירדנו מגובה של 3800 לגובה פני הים, בדרך מיליון סיבובים והלחץ באוזניים הרג אותי כמו שלא הרג אותי כל הטיול הזה בגבהים ... הזכיר לי כמה קטעים מהקרוס צלילה באילת אבל גם זה עבר.


את הנסיעה העברתי בכתיבה, קצת סרטים והרבה שינה.


לאחר שלקחתי מונית זריזה מהתחנה המרכזית להוסטל שם פגשתי את אסף יושב לו בחדר .. 
ירדנו והתחלתי לסקור קצת את הכיכר הראשית .. KFC .. Starbucks 
כל הרשתות שתרצו מארה"ב, הרחובות גם הזכירו קצת את ארה"ב, הקניון על שפת הים היה לנו כבית שני בגלל שבאמת אין יותר מידי איפה להיות בלימה.













לאחר יום הראשון שלי אסף אלעד והילה עזבו להוארז ואני ואסף עשינו ארוחת סוף טיול משותף לאחר חצי שנה של טיול מדהים וחוויתי מכל הבחינות, צלעות בטומי רומס !


מעבר לזה אני ושמרית הלכנו אל פארק המזרקות המדהים שיש בלימה, הופעה בערב עם ליזרים והקרנה על המים .. בהחלט יפיפה.










גם יצא לנו להגיע אל שוק הגנבים בלימה ולשוק נוסף מלא פלאפונים ואלקטרוניקה במחירים טובים.
את שאר הזמן שרפנו והעברנו בכיף עד לטיסה לאקוודור שם אני אתחיל לעבוד על הדיל לגלפגוס, רגע לו חיכיתי עוד משלבי התכנון של הטיול שלי בארץ.




להתראות בקאוודור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה